• 1399/08/08 - 12:21
  • تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
پیام مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با شبکه استانی هامون به مناسبت روز نوجوان:

«نوجوانان» چاره‌اندیشان چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی

 معصومه هادی، مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «نوجوانان» چاره‌اندیشان چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی هستند که «آینده» به دستان توانمند و اندیشه‌ی خلاق آنان ساخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت روز نوجوان پیام تبریکی صادر کرد.

معصومه هادی در گفت‌وگو با صدا و سیمای استان، به مناسبت روز نوجوان، با تبریک هم‌زمانی آغاز هفته‌ی وحدت و روز نوجوان و اشاره به اهمیت این دوران در زندگی انسان، وظیفه‌ی خانواده و جامعه را در قبال رسیدگی به این گروه سنی دارای اهمیت فراوانی دانست و در خصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای آنان گفت: نوجوانان، به عنوان یکی از گروه‌های سنی حساس، همواره مورد توجه کانون بوده و به همین منظور فعالیت‌های تخصصی ویژه‌ای برای پرورش استعدادهای آنان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی سپس در بیان بخشی از برنامه‌های جامع کانون استان برای شناسایی نوجوانان با استعداد و پرورش آنان، به تشکیل انجمن‌های تخصصی کانون(عکاسی، قصه گویی، شعر و داستان، نمایش، سرود، پویانمایی و شاهنامه خوانی) اشاره کرد و افزود: نشست‌های تخصصی این انجمن‌ها، پس از همه گیری بیماری کرونا، به صورت منظم در فضای مجازی ادامه دارد و استادان شناخته شده‌ی کشوری اداره‌ی این کارگاه‌ها را به عهده دارند.

هادی هم‌چنین در پیامی به نوجوانان، آنان را چاره‌اندیشان چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی دانست که «فردا» به دستان توانمند و اندیشه‌ی خلاق آنان ساخته می‌شود و از آنان خواست رویاهای خود را چراغ راه کنند و آینده را بسازند.

متن پیام مدیرکل کانون استان بدین شرح است:

نوجوانان عزیز سیستانی وبلوچستانی

تقدس امروز، بزرگی آرمان نوجوان فهمیده‌ی ماست و امروز به نام شماست.

 در هجوم تند بادهای سخت هزاره‌ی سوم، چاره‌ی چالش آسیب‌های دنیای واقعی و مجازی در دست و اندیشه‌ی شماست.

استوار بایست که فردا به دست‌های توانمند تو و به اندیشه‌ی خلاقت ساخته می‌شود. رویاهایت را، چراغ این راه تاریک کن و آینده را بساز مبادا اهریمن تردید رویاهایت را نشانه بگیرد، از نیروی ایمان، جسم و روحت را رویین تن کن.

 نوجوان نورسته‌ی ایران سربلند امروز روز توست خروشان و پرتلاش جاری شو در تمام لحظه‌ها، بگذار جهانی تازه، در گستره‌ی نگاه تو به شکوفایی برسد.

 روزت‌مبارک؛ گام‌هایت استوار!

معصومه هادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت