• 1399/11/13 - 12:47
  • تعداد بازدید: 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان صورت گرفت

فراخوان طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی را منتشر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، فراخوان طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی منتشر شد.

در همین راستا و هم‌ زمان با شروع چهل‌ ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با انتشار فراخوانی، هنرمندان و علاقه‌ مندان را به طراحی پوستر با موضوع حمایت از تولید ایرانی دعوت کرد.

« ایده‌ پردازی و خلاقیت با موضوع تولید ایرانی» ، « تاثیر استفاده از محصولات ایرانی بر اشتغال» و « افزایش اعتماد ملی و خودباوری» از جمله هدف‌ های انتشار این فراخوان عنوان شده است.

هم‌ چنین از سوی دبیرخانه‌ ی این رویداد هنری، سن ۱۲ سال به بالا، اندازه‌ ی اثر ۷۰*۵۰، فرمت jpeg و وضوح تصویر dpi ۳۰۰ از جمله شرایط شرکت و ارایه‌ ی اثر در این فراخوان اعلام شده است.

گفتنی است مهلت ارسال اثر برای شرکت در این فراخوان ۳۰ بهمن‌ ماه، اعلام نتیجه ۱۵ اسفندماه و زمان برگزاری نمایشگاه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تعیین شده است.

قابل ذکر است علاقه‌ مندان می‌ توانند آثار خود را به نشانی سیستان و بلوچستان، زاهدان، بلوار جمهوری اسلامی، روبه‌ روی جمهوری چهارده، کد پستی ۹۸۱۶۹۶۶۵۷۴، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند. (برای کسب اطلاع بیشتر، همکاران از طریق شماره تلفن‌ های ۳۳۴۸۸۸۱۳-۰۵۴ و ۳۳۴۸۸۷۳۶ داخلی ۱۳۱ پاسخگوی شما خواهند بود)

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت