• 1401/09/06 - 11:10
  • تعداد بازدید: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هم‌زمان با هفته بسیج صورت گرفت

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با خانواده‌ی شهید

 دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با خانواده‌ی شهید

معصومه هادی: همسران شهدا اسوه‌های صبر و شجاعت و الگوی مقاومت برای ما در جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، دیدار صمیمی مدیرکل کانون و همکاران با خانواده‌ ی شهید سرافراز امین مرادی صورت گرفت.

در این دیدار، که هم‌ زمان با هفته بسیج اجام شد، مدیرکل کانون استان خطاب به همسر شهید گفت: دیدار با شما و دردانه‌ ی شهید مرادی مایه‌ ی مباهات ما، همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

معصومه هادی در ادامه، همسران شهدا را اسوه‌ های صبر، شجاعت و بصیرت دانست که الگوهای مناسبی برای همگان در جامعه هستند و افزود: شما الگوی عملی اخلاق و معنویت هستید و امیدواریم که خداوند متعال به شما توان، عزت و سلامتی بدهد تا در تبیین راه شهیدان و انتقال آن به نسل آینده کوشا و موفق باشید.

وی هم‌ چنین افزود: تحصیل علم و کسب مهارت‌ های سودمند اجتماعی و فنی برای همه‌ ی ما لازم است و برای شما، که همسر شهید هستید، یقینا می‌ تواند برکات بیشتری به همراه داشته باشد.

هادی در پایان گفت: ما هم در کنارتان هستیم تا با حمایت‌ های فرهنگی و عملی بتوانیم با خردمندی و آگاهی راه روشن شهیدان والامقام را ادامه دهیم

هم‌ چنین همسر شهید، در خصوص ویژگی‌ های شهید نکاتی را برای همکاران بیان کردند.

گفتنی است شهید مرادی دارای یک فرزند دختر ۷ ساله است و در راه حفظ امنیت کشور در آذر سال ۱۳۹۵ در سیستان و بلوچستان، به شهادت رسیدند.

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت