• 1403/03/10 - 10:32
  • تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در مرکز فرهنگی‌هنری زهک(کانون سیستان و بلوچستان) انجام شد

نشست با مادران شیوه‌ای برای شناختن علاقه مندی‌های اعضا

 نشست مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زهک با مادران اعضا

مادران اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مرکز فرهنگی‌هنری زهک در نشستی صمیمی با مربی- مسئول این مرکز ضمن حضور در کارگاه قصه گویی، در مورد علاقه مندی‌های فرزندان خود صحبت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زهک با مادران اعضا برگزار شد.

گسترش امکاناتی که در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دارد و میزان دسترسی آنان به منابع گوناگون، باعث شده تا آنان سلیقه‌ها و خواسته‌های متفاوت و متنوعی داشته باشند و به همین خاطر نمی‌توان برای پاسخ به نیازهای آنان، روش واحدی به کار گرفت.

برهمین اساس مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زَهَک، واقع در شمال استان، برنامه ریزی کرده است تا نشست‌های منظمی را با مادران اعضا داشته باشد و ضمن برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای آنان، در خصوص علاقه مندی و استعدادهای فرزندان آنان گفت‌وگو کنند.

سیستانا مهماندوست در همین رابطه گفت که در نخستین نشست، کارگاه قصه گویی برای تعدادی از مادران برگزار شد و در ادامه مادران فعالیت روخوانی کتاب را انجام دادند و برای فرزندان خود کتاب خواندند.

وی در مورد گفت‌وگوهای انجام شده در این نشست هم به اهمیت مطالعه مادران، تشویق کودکان برای حضور در کانون و برنامه داشتن برای فرزندان اشاره کرد.

تصاویر

نشست مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زهک با مادران اعضا  نشست مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زهک با مادران اعضا  نشست مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زهک با مادران اعضا  نشست مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌هنری زهک با مادران اعضا

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت