• 1399/12/26 - 10:16
  • تعداد بازدید: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آستانه‌ ی سال نو و همراه با پیام نوروزی مدیرکل کانون استان انجام شد

هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

 هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

سفره‌ ی هفت‌ سین نوروزی و نمایشگاه آثار نقاشی مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مجتمع کانون استان برپا شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران مجتمع کانون استان با برپایی نمایشگاه آثار مربیان و هفت‌ سین نوروزی به استقبال سال جدید رفتند.

در این استقبال نوروزی، که به همت واحد آفرینش‌ های هنری استان تدارک دیده شده، تعداد ۳۰ اثر از مربیان فرهنگی و هنری کانون استان با موضوع نوروز و آداب و رسوم ایرانیان، هنگام تحویل سال نو، به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه نوروزی، هم‌ چنین، سفره‌ ی هفت‌ سینی پهن شد و همکاران با گرد آمدن در کنار آن پیشاپیش عید نوروز را به یک‌ دیگر تبریک گفتند و برای همگان آرزوی سلامتی و شادی کردند.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، بهره‌ گیری از خرد جمعی و همت مضاعف را، رمز پویایی و ایجاد شرایطی مطلوب‌ تر دانست.

در این پیام آمده است: سال ۱۳۹۹ با همه‌ ی تلخی‌ ها و شیرینی‌ هایش تمام شد، از همه‌ ی شما همکارانی که برنامه‌ ریزی کردید و تلاش نمودید تا در این ایام کرونا، طراحی‌ ها و انجام امور به خوبی محقق شود، سپاسگزارم و امیدوارم همه با همت و خرد جمعی برای ایجاد شرایطی مطلوب‌ تر تلاش کنیم.

در این واپسین‌ روزهای سال ۱۳۹۹ پایانی سرشار از سلامتی و آغازی همراه با امید و موفقیت در سال ۱۴۰۰ برای شما و خانواده‌ ی محترمتان از درگاه خداوند طلب می‌ نمایم.

تصاویر

هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان هفت‌ سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت