• 1401/09/20 - 12:24
  • تعداد بازدید: 103
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی قرآن، نماز و عترت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد

 ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی قرآن، نماز و عترت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

همکاران در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته‌ی قرآن، نماز و عترت ویژه‌برنامه‌های گوناگونی را اجرا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌ برنامه‌ های هفته‌ ی قرآن، نماز و عترت در مراکز فرهنگی‌ هنری استان برگزار شد.

در این ویژه‌ برنامه‌ ها، که هم‌ زمان با هفته‌ ی قرآن، نماز و عترت اجرا شد، مراکز فرهنگی‌ هنری شماره یک و دو زابل، سیار روستایی زابل و میرجاوه میزبان دانش‌ آموزان و اعضا بودند.

همکاران در این مراکز با برنامه‌ هایی چون نمایش فیلم، قصه‌ گویی، کاردستی، برگزاری کارگاه‌ های ادبی و نقاشی و روخوانی قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان، مخاطبان را با این مناسبت آشنا کردند.

گفتنی است این هفته با شعار مردمی‌ سازی فعالیت‌ های قرآن، عترت و نماز در تقویم از ۱۵ تا ۲۲ آذرماه به نام هفته‌ ی قرآن، نماز و عترت نام‌ گذاری شده است.

تصاویر

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی قرآن، نماز و عترت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی قرآن، نماز و عترت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی قرآن، نماز و عترت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت