• 1402/03/03 - 13:30
  • تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز صورت گرفت

قلب‌ها و نقاشی‌های کودکان و نوجوانان زاهدانی با ساکنان؛ مدافعان و فاتحان خرمشهر همراه شدند

 برگزاری جشنواره‌ ی نقاشی دختران آفتاب با موضوع سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز در کانون سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: «زبان هنر» یکی از موثرترین ابزار برای معرفی وقایع، شخصیت‌ها و انتقال ارزش‌هاست

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، جشنواره‌ ی نقاشی دختران آفتاب با موضوع سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز برگزار شد.

مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با تبریک فرارسیدن هفته مقاومت و پیروزی گفت: مقاومت مردم و ایستادگی رزمندگان در برابر دشمنان رمز مهم این پیروزی بزرگ بود که آثار خوب آن تا امروز باقی است.

معصومه هادی ادامه داد: خرمشهر، قطعه‌ ای ارزشمند از خاک وطن است که با از خود گذشتگی و شجاعت فرزندان، به آغوش مام میهن بازگشت.

وی سپس خاطرنشان کرد: همان‌ گونه که دیروز دشمن را از میهن بیرون راندیم، امروز نیز با تکیه بر فکر، اندیشه و استعدادهای خود و سرمایه‌ های انسانی ارزشمندمان با بهره‌ گیری از فرموده‌ های مقام معظم رهبری، تلاش می‌ کنیم پیروزیهای بزرگ دیگری را، در عرصه‌ های گوناگون، جشن بگیریم.

هادی در ادامه با اشاره به جشنواره نقاشی سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: « زبان هنر» یکی از موثرترین ابزار برای معرفی وقایع، شخصیت‌ ها و انتقال ارزش‌ هاست و به همین منظور و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، یک جشنواره نقاشی به طول ۱۱۴ متر و با حضور اعضای مراکز فرهنگی‌ هنری حوزه زاهدان، در مجتمع کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون هم‌ چنین عنوان کرد: این جشنواره حامل پیام کودکان و نوجوانان امروز، به همه‌ ی ایثارگران بود تا این عزیزان بدانند که با وجود گذشتن دهه‌ ها از این حماسه‌ ی بزرگ، نسل امروز قدر فداکاری‌ های ایشان را می‌ دانند و برای دفاع از این خاک و پیشرفت آن تلاش می‌ کنند.

گفتنی است در این رویداد، که با همت آفرینش‌ های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، بیش از ۱۰۰ عضو مراکز فرهنگی‌ هنری حضور داشتند و پس از برگزاری کارگاه‌ های معرفی سرزمین و وقایع، با موضوع « خرمشهر» آثار خود را خلق کردند.

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت