• 1401/08/21 - 14:10
  • تعداد بازدید: 131
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در نخستین روز هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت

نواختن زنگ کتاب در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان) در آغاز هفته کتاب و کتابخوانی

 زنگ کتاب در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان) در آغاز هفته کتاب و کتابخوانی

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های خود برای گرامیداشت این هفته‌ی فرهنگی را آغاز کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌ برنامه‌ های مراکز فرهنگی‌ هنری استان برای گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شد.

در همین رابطه مربیان مرکز فرهنگی‌ هنری بزمان در نخستین روز از این هفته‌ ، آغاز این رویداد فرهنگی را با نواختن زنگ کتاب اعلام کردند.

مربی- مسئول مرکز فرهنگی‌ هنری بزمان، گل‌ خاتون داوودی، در جمع تعدادی از اعضا و دانش‌ آموزان، به معرفی کانون و فعالیت‌ های آن، به ویژه در حوزه‌ ی کتاب، پرداخت و با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی آنان را به مطالعه تشویق کرد.

معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب، قصه‌ گویی و تقدیر از کتابخوانان برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مرکز، دیگر برنامه‌ های مربیان مرکز بزمان بود که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد.

گفتنی است هفته کتاب و کتابخوانی تا ۲۷ آبان‌ ماه ادامه خواهد داشت.

تصاویر

زنگ کتاب در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان) در آغاز هفته کتاب و کتابخوانی زنگ کتاب در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان) در آغاز هفته کتاب و کتابخوانی زنگ کتاب در مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان) در آغاز هفته کتاب و کتابخوانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت