• 1400/10/04 - 09:52
  • تعداد بازدید: 185
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری کارشناسان و مربیان واحد سیار شهری و روستایی زاهدان صورت گرفت

ویژه‌برنامه‌ی کانون سیستان و بلوچستان برای کودکان روستای لار در زاهدان

 ویژه‌برنامه‌ی کانون سیستان و بلوچستان برای کودکان روستای لار در زاهدان

ویژه‌برنامه‌ی تفریح با علم ویژه‌ی کودکان روستای لار با همکاری کارشناسان و مربیان واحد سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌ برنامه‌ ی تفریح با علم برای کودکان روستای لار در زاهدان برگزار شد.

در این ویژه‌ برنامه، که به مناسبت هفته پژوهش انجام شد، همکاران واحد سیار شهری و روستایی زاهدان همراه با کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و کارشناس واحد آموزش و پژوهش، به میان دانش‌ آموزان مدرسه‌ ی لار رفتند و با اجرای برنامه‌ های شاد فرهنگی و علمی و نشاندن لبخند بر لبان آنان، هفته پژوهش را گرامی داشتند.

در این برنامه، که سه ساعت به طول انجامید، قصه‌ گویی، مسابقه، نمایش خلاق و برنامه‌ های طنز با موضوع علم برای حاضران و با مشارکت فعال آنان اجرا شد.

بخش دیگر، انجام آزمایش‌ های ساده‌ ی علمی برای دانش‌ آموزان بود تا آنان با دیدن این قسمت از برنامه و پژوهش‌ های ساده، با لذت‌ های علم آشنا شوند و با اندیشیدن به آن، مسیر تازه‌ ای پیش روی خود ببینند.

اهدای کتاب و بازی بخش پایانی برنامه‌ ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود که با استقبال دانش‌ آموزان و مسئولان مدرسه همراه بود.

این روستا ۵۸ دانش‌ آموز در شش پایه‌ ی تحصیلی دارد.

گفتنی است روستای لار (پانزده کیلومتری شمال شرق زاهدان) در نقطه‌ ی صفر مرزی و مرز مشترک بین ایران، پاکستان و افغانستان قرار دارد. این روستا با ۱۰۰۰ نفر جمعیت به دو بخش لار بالا و لار پایین تقسیم شده و انجیر و پسته از جمله محصولات کشاورزی آن به شمار می‌ رود.

تصاویر

ویژه‌برنامه‌ی کانون سیستان و بلوچستان برای کودکان روستای لار در زاهدان ویژه‌برنامه‌ی کانون سیستان و بلوچستان برای کودکان روستای لار در زاهدان ویژه‌برنامه‌ی کانون سیستان و بلوچستان برای کودکان روستای لار در زاهدان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت