مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مرکز سامد پاسخگوی مردم استان خواهد بود
مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی پرسش ها و دغدغه های مردم استان خواهد بود
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، معصومه هادی چهارشنبه، چهارم اسفند ۱۴۰۰، برای سومین بار در سال جاری، در مرکز سامد میزبان مردم استان خواهد بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در همین راستا گفت: امکان بازخورد گرفتن از جامعه ی مخاطب و خانواده ها فرصت مغتنمی در اختیار مسئولان قرار می دهد که بر اساس آن می توان برنامه ریزی ها و تصمیم سازی ها را به روز و طبق نیازهای مخاطبان تنظیم کرد.
هادی سپس با بیان این نکته که: آگاهی از سوالات و درخواست های مردم استان ما را برای ساختن آینده ای بهتر یاری می کند، افزود: با توجه به اینکه کانون یک دستگاه تخصصی در حوزه ی فرهنگی است و می تواند برای پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های موثری را طراحی کند، آگاهی از آنچه که در ذهن مخاطب می گذرد برای ما داده های مهمی به شمار می رود.
وی در پایان عنوان کرد: تجربه ی حضور در سامد، مبنای خوبی است تا علاقه مندی ها و خواسته های جامعه ی هدف را در برنامه ریزی های کاری، لحاظ نماییم.
سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان می توانند بدون مراجعه ی حضوری درخواست ها و مشکلات خود را، از طریق شماره تلفن ۱۱۱، با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.